Trobada per la Unitat Popular

Pel 30 de novembre s'està preparant la 'Trobada per la Unitat Popular', una trobada que pretén inciar un procés de debat i discussió entre moviments socials, organitzacions polítiques i plataformes sectorials en lluita en relació a línies d'acció política i temes prioritaris de diferents temàtiques; i, alhora, reflexionar col·lectivament sobre temes que trascendeixen els sectors (full de ruta per la independència, bases estructurals d'un nou model de societat i articulació entre les lluites, el contrapoder i les institucions).

Perquè donem la importància en aquest procés que comença el 30 de novembre però que no acabarà allà, sinó que seguirà: volem que s'hi impliqui el màxim de persones possible de tots els pobles, viles i ciutats dels Països Catalans. Ens agradaria que vinguéssiu els moviments socials i organitzacions poliques del Camp a alguna de les reunions que farem la setmana vinent. Vindrà una persona del grup promotor i organitzador per explicar-nos-ho.

- Dimecres 13 a Tarragona
Ateneu Alomar, 21h (carrer Misser Sitges número 9)

- Dijous 14 a Reus
Casal Despertaferro, 20h (C/Martí Napolità)

En qualsevol cas, si no us és possible venir a alguna d'aquestes reunions, podem venir al vostre col·lectiu per explicar-vos-ho i parlar-ne.