La CUP proposa accions per evitar la recollida d’aliments als contenidors i l’ampliació del mercat del dissabte.

A la junta de portaveus d’aquest dilluns la Candidatura d’Unitat Popular de Vic ha presentat dues mocions que s’hauran de discutir al ple del proper dilluns 6 de febrer, data en la que prendrà possessió del càrrec el nou regidor de la formació, Nil Pugivila.

En la primera moció es vol evitar que hi hagi persones que vagin a buscar aliments als contenidors dels supermercats. Per aconseguir-ho, el partit independentista proposa que els agents cívics localitzin aquestes persones i els ofereixin els serves del Banc d’aliments i dels menjadors socials. Així mateix, es proposa arribar a un acord amb els responsables dels supermercats perquè donin els aliments en bon estat però no vendibles a l’Ajuntament, per tal de gestionar-los a través dels Banc d’aliments i els menjadors socials.

En una segona moció, la CUP proposa una ampliació del mercat ambulant del dissabte pel carrer Verdaguer. Amb aquesta moció es pretén que el circuit comercial de la ciutat inclogui el mercat municipal, actualment en una situació precària i pendent del la remodelació projectada. Aquesta proposta, que la CUP ja duia al seu programa electoral, és fruit de la voluntat del partit independentista de donar suport al petit comerç com a motor de l’economia de la ciutat.

Veure les mocions:

Moció contenidors

Moció ampliació mercat del dissabte