La CUP fa pinya per Vic

Amb la idea de sumar i fer gran un projecte d'esquerres i independentista, la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Vic ha escollit l'eslògan Fem pinya per Vic per a la campanya de les eleccions del 22 de maig. La candidata, Georgina Rieradevall, ha plantat el primer cartell al punt de la mitjanit a la plaça Major de la capital osonenca acompanyada de membres de la candidatura en un ambient festiu. Rieradevall ha assegurat que en la campanya que arrenca, la CUP buscarà les sinergies en el seu projecte amb aquells “vigatans i vigatanes que opten per sumar i participar activament en la vida pública de la ciutat”. L'esquerra independentista, ha dit Rieradevall, demostrarà com es poden aplicar polítiques “participació real” de la ciutadania a Vic. La nova candidata s'ha mostrat esperançada en la campanya en positiu de la formació. Alguns dels primers membres de la llista de la CUP (Georgina Rieradevall, Laia Jurado, Alan Costa, Nil El Mouhadab, Pol Serrabassa i Ramon Ripoll) han arribat a la plaça amb burricletes, la bicicleta rural ecològica. El logotip de la CUP s'ha projectat a les parets de la plaça a través d'un canó de llum.

LA CAMPANYA

La plantada del primer cartell inicia una intensa campanya on la CUP presentarà al seu programa electoral a tots els barris i nuclis de població de Vic. L'objectiu és fer arribar les propostes al màxim de col·lectius de la ciutat. Fem pinya serà, segons expliquen des de la formació, una campanya en positiu però on la candidatura de l'esquerra independentista no renunciarà a denunciar les polítiques conservadores aplicades en els darrers 4 anys a Vic. La CUP ha elaborat el seu programa després de mantenir contactes amb moltes entitats i haver impulsat diversos processos participatius per saber què pensen els vigatans i vigatanes. L'acte central de la campanya es farà aquest dissabte a les 9 del vespre a la sala d'actes Unnim (Rambla Hospital, 11). A més, aquest cap de setmana la CUP serà a la fira Lactium, al mercat setmanal del barri del Remei, i a les festes del barri dels Caputxins.