Convocada la I Assemblea oberta per a la convivència de Vic

Un dels pilars bàsics del programa de la CUP per aquests propers quatre anys és la recuperació de l’espai públic, defensant la democratització real de la vida social, política i econòmica. Per aquest motiu, la CUP de Vic convoca la Primera Assemblea Oberta per a la Convivència que se celebrarà el proper dimarts, 21 de juny de 2011, al centre cívic de Can Pau Raba, a 2/4 de 9 del vespre.

L’objectiu d’aquesta assemblea és obrir un procés de participació i diàleg amb les entitats i la ciutadania vigatana per a treballar plegats per la convivència, des de la integració de totes les persones que vivim a Vic.

En aquesta assemblea tothom podrà presentar propostes cíviques per a l’assoliment de la cohesió social i es determinarà el pla de treball a seguir, tant al carrer com a l’ajuntament.

La CUP aposta per obrir l’acció política a la ciutadania, presentant al Ple del consistori aquelles propostes que sorgeixin d’aquesta assemblea susceptibles de formalitzar-les en mocions i preguntes.

Esperem la vostra participació.