Aprovada la moció de suport al Correllengua 2011

El ple de l’Ajuntament de Vic del passat 3 d’octubre va aprovar per unanimitat la moció que va presentar la CUP perquè el consistori vigatà doni suport al Correllengua 2011. D’aquesta manera aconseguim el suport institucional per unes de les iniciatives que contribueixen més a la defensa de la llengua del nostre país.

En un ple merament de tràmit administratiu, es van aprovar totes les propostes i dictàmens per unanimitat, menys el vot en contra de la CUP en les aportacions derivades del conveni de col•laboració entre l’Agència de l’habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Vic, que les rebrà IMPULSVIC SLU. D’aquesta manera la CUP de Vic va mostrar el seu desacord en la fragmentació dels serveis que dóna l’Ajuntament en empreses que s’encarreguen dels mateixos i la falta de control i transparència que se’n deriva d’aquesta cessió de serveis.

Per altra banda, destacar l’actitud que últimament mostren els representants de l’equip de govern del nostre ajuntament.  En una institució democràtica la informació i el debat són elements claus pel bon funcionament de la mateixa. És totalment inadmissible i intolerant que no es responguin de manera convenient les preguntes formulades al ple. Evidentment, en aquest cas, ens referim a les preguntes sobre les polítiques de joventut de l’Ajuntament després del tancament del Centre Social Autogestionat La Torratxa i les retallades al VicJove.