La CUP, juntament amb ICV-EUiA, presenta una moció per denunciar la persecució als Moviments Socials de la ciutat

La CUP va presentar a la Junta de Portaveus que es va celebrar aquest dilluns una moció de suport als moviments socials de la ciutat i en contra de la repressió que estan patint els darrers temps.

Davant de diversos fets, com la multa que han rebut tres persones vinculades a Unitat Contra el Feixisme i el Racisme, la sentència condemnatòria a diferents membres de la PAH per l’acció de protesta per un desnonament al Passeig Pep Ventura el febrer de 2011 o les constants identificacions que duen a terme els diferents cossos policials durant bona part de les manifestacions o actes de protesta a la ciutat, la CUP va elaborar una moció en què es reclama que el ple de l’Ajuntament mostri el seu suport als moviments socials que treballen a la nostra ciutat, i el rebuig a la persecució policial d’aquests moviments. Així mateix, el partit independentista i’ d’esquerres també reclama una investigació per determinar si existeixen fitxers policials il·legals, ja que una part dels denunciats pels fets esmentats anteriorment, no havien estat convenientment identificats duran el transcurs de les accions que es duien a terme.

Després de pactar uns retocs a la proposta inicial de la CUP, la moció també serà subscrita pel Grup Municipal d’ICV-EUiA.

En aquest ple del proper dilluns 4 de març, la CUP també subscriurà les mocions proposades per ERC i SI, la primera en defensa de l’autonomia local i contra la proposta del govern espanyol de retallar les competències municipals, i la segona reclamant a l’ajuntament que ingressi els impostos a l’Agència Tributària de Catalunya, en exercici de la sobirania fiscal.

Podeu consultar el text de la moció aquí