INDEPENDÈNCIA PER CANVIAR-HO TOT!!

Aquest cap de setmana, sota el lema Independència per Canviar-ho Tot, s'han aplegat a Barcelona milers de persones d'arreu dels Països Catalans. Entre els participants, molta gent vinguda de comarques, una bona colla d'osonencs i molts militants de la CUP Vic.

Aquesta manifestació vol deixar clar a la ciutadania, i a les altres forces de l'arc parlamentari, que l'esquerra independentista aposta per un procés de ruptura democràtica que inclogui tots els Països Catalans, de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó, on la lluita per la independència no pot anar deslligada de la lluita pels drets socials, en un procés que no exclogui res ni a ningú.

Després de la manifestació es van escoltar parlaments de Neus Tur, portaveu del comitè de Suport a la Vaga de Docents de les Illes, Marta Sibina, editora de la revista Cafè amb Llet, Quim Arrufat, diputat de la CUP al Parlament de Catalunya, Aitor Blanc, portaveu de la campanya “Independència per Canviar-ho Tot” i un membre del col·lectiu “Iaio Flautes”

L'Esquerra Independentista vol que les classes populars siguin les sobiranes en aquest procés, que es pugui discutir tot, i que tothom tingui veu i vot, i no sols l'oligarquia i les classes dirigents i polítiques de la comunitat autònoma de Catalunya.

Després de dos mesos d'actes, mobilitzacions i xerrades a totes les comarques del país, aquesta manifestació és un punt i seguit en la campanya. A partir d'ara aquesta es centrarà a denunciar l'espoli a que estan sotmeses les classes populars via privatitzacions, interessos d'un deute que no es seu i redistribucions de la riquesa que només afavoreixen a les elits.