Una diada de Sant Jordi PER CANVIAR-HO TOT

Aquesta diada de Sant Jordi, la gent de la CUP Vic estarem fent parada com cada any a Plaça, al costat del rellotge de l'Ajuntament. Aquest any la parada de la CUP serà un espai de difusió de llibres, revistes, diaris i material de les diferents lluites en defensa dels nostres drets i del territori.

Particularment, des de l'Associació per la Cultura Popular Catalana i la CUP Vic hem editat un llibre infantil en que s'explica una història de Sant Jordi diferent. El llibre, escrit per Montserrat Puig i il·lustrat per Montse Fletas, narra aquesta llegenda de la cultura catalana, intentant trencar amb estereotips de gènere i classe.

També podreu trobar el recent editat Llibre Roig dels Països Catalans, un recull d'articles i infografies que tenen la lluita sociopolítica com a objectiu i els Països Catalans com a marc nacional. En format diari, distribuïrem gratuïtament les publicacions Per una sanitat pública, gratuïta i de qualitat, el diari de campanya del , així com la nova revista de Cafè amb llet. I diferents llibres de temàtica social i reivindicativa.

Les nostres roses aniran acompanyades d'aquest poema de collita pròpia:

La remor esdevingué clam.

El clam esdevé certesa;

certesa de llibertat.