LA LLEGENDA DIFERENT triomfa al carrer la diada de Sant Jordi 2014

L'edició del llibre 'La llegenda, diferent' va triomfar en el marc de la diada de Sant Jordi. La parada de la CUP Vic es va omplir ahir de gent curiosa i interessada pel llibre. Després de corre la veu, moltes persones van comprar el llibre en què Montserrat Puig i Montse Fletas aconseguiexen treure a la llum una altre forma de narrar la popular història catalana de Sant Jordi. L'èxit del llibre editat per la CUP Vic i l'Associació per la Cultura Popular Catalana va ser una realitat, doncs gairebé és van exhaurir les còpies a color del llibre. Sota la notícia, a l'apartat de documents podeu descarregar el llibre en format pdf i si en voleu un d'original, podeu passar a demanar-lo pel local de la CUP Vic al Carrer Sant Just 4 Baixos. Us atendrem els dilluns a partir de les 8 del vespre. Veniu a comprar el llibre de 'La llegenda, diferent' i endueu-vos de regal el Llibre Roig dels Països Catalans.

Aquest any 2014, cal destacar que des de la parada de la CUP vam distribuir consciència social i lectura política repartint un gran nombre de revistes Cafè amb llet i diaris de la campanya nacional de la CUP-AE Per una sanitat pública, gratuïta i de qualitat i del Triple Sí. Tot això, sumat a la venda de llibres de diferents temàtiques socials, culturals i polítiques i a un gran nombre de roses venudes amb amor, la CUP Vic valorem positivament la diada de Sant Jordi d'enguany i fem nostres les paraules del mestre Joan Fuster 'La nostra pàtria és la nostra llengua'.

Una diada més la CUP vam reivindicar a Vic la nostra llengua i la nostra cultura des del carrer i amb l'horitzó posat en la consulta com a punt d'inici del canvi, vam reivindicar el nostre sí rebel: valent, ferm i ple. Un triple sí pel referèndum, per la independència i pels Països Catalans.