Descobreix el Catàleg de l'Oncle Buscall, la millor guia per aquest Nadal

Des de l'Associació Cultura Popular Catalana i la CUP Vic el passat divendres 13 de desembre del 2013, vam presentar en roda de premsa el Catàleg de l'Oncle Buscall, una guia on podreu trobar els millors Consells Populars per a un Nadal Responsable.

La idea que perseguim amb aquest catàleg és compartir informació amb vosaltres per reflexionar sobre el consum. Volem que si si durant aquestes festes nadalenques compreu al comerç local de la ciutat, ho pugueu fer d'una manera responsable i no sexista seguint els consells de l'Oncle Buscall. Cal destacar que en l'elaboració del catàleg hi han participat mestres i educadors i educadores socials en actiu.

Dins el catàleg podreu trobar-hi suggerències per a un consum responsable des de les famílies, informació sobre les joguines i el sexisme, diferències entre comerç local i grans superfícies, consells per a la compra de joguines, un petit annex de jocs i joguines dividits per edats i una pàgina amb l'història i la cançó del popular personatge català Oncle Buscall.

Per veure i descarregar el catàleg de l'Oncle Buscall clica aquí

Podreu trobar també el catàleg  a les xarxes socials facebook.com/CupVic i twitter.com/cupvic

Llegint i compartint el catàleg de l'Oncle Buscall amb amics, familiars i entitats estarem contribuint a fer possible un Nadal Responsable a la nostre ciutat. L'Oncle Buscall us desitja unes Bones Festes i us convida a tenir en compte les seves propostes i recomanacions educatives per aquests dies.

Associació Cultura Popular Catalana Vic CUP Vic